telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube

Оплата і доставка

Способи оплати:

- Оплата на карту ФОПа «Монобанк»

- Оплата на карту ФОПа «ПриватБанк»

- Оплата по перерахунку згідно рахунку-фактури.

- Оплата за допомогою платіжної системи WayForPay (оплата online на сайті).

- Оплата накладеним платежем у відділенні Нової Пошти (вартість послуги за тарифами компанії, 20 грн. + 2% від суми товару),

     замовлення до 500 грн. відправляються по повній передплаті.

- Оплата готівкою при замовленні адресної доставки (доступно для м. Шостка і району).

Точну суму і номер карти надсилає менеджер після оформлення замовлення.

Увага!!! Комісію за переказ коштів сплачує відправник.

 

Доставка по Україні.

Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».

Відправка усіх замовлень відбувається після узгодження з менеджером компанії.

Відправка деталей відбувається день в день, за умови наявності запчастин на складі та за графіком роботи транспортної компанії.

Якщо деталі необхідно виготовляти, строки повідомляє менеджер.

Вартість доставки згідно тарифів компанії "Нова Пошта"
https://novaposhta.ua/delivery

Точну дату отримання замовлення можна дізнатись за номером товарно-транспортної накладної ТТН тут (https://tracking.novaposhta.ua/#/ru/)

 

Міжнародна доставка.

Відправимо Ваші замовлення в будь-який куточок світу.

Відправка посилок за межі України здійснюється тільки після повної оплати вартості товару та вартості доставки. Оплатити міжнародні відправлення можна: online оплатою на сайті за допомогою платіжної системи WayForPay, переказом на картку ФОП, переказом за реквізитами ФОПа. Обов’язково звертайте увагу на курс продажу гривні до вашої валюти, оплати нам надходять у національній валюті за курсом банку, на який ви робите перерахунок.

Строки доставки товару до транспортної компанії уточнюйте у менеджера. Строки доставки від поштового оператора України до поштового оператора вашої країни необхідно уточнювати у самого перевізника. Дякуємо за розуміння.




Повернення коштів за товар

Шановні клієнти, керуючись правилами ДПІ та постановою НБУ, компанія ПоліПро повідомляє:

  • Повернення коштів за повернений товар, неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється у тій формі оплати у якій була здійснена розрахункова операція.
  • Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.

    Якщо клієнт з якихось причин відмовляється надати повні банківські реквізити (ПІБ, розрахунковий рахунок, код РНОКПП), компанія ПоліПро залишає за собою право не повертати кошти іншим способом (бо він протирічить діючому законодавству).

    Дякуємо за розуміння!!! Це не забаганка компанії, а правила і постанови контролюючих органів, яких ми повинні дотримуватись.

https://ch.tax.gov.ua/kampaniya-prro/600598.html