telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
Блог /

Категорії блогу

Блог Легендарні Mercedes-Benz W140: як заощадити на ремонті переднього підрамника за допомогою ПоліПро.

Шанувальники Мерседесів заявляють, що ці автомобілі не мають віку, а є стан. Звичайно, це твердження поширюється і на лінійку Mercedes-Benz W140, яка перестала випускатися 1998 року. Виходить, що наймолодшим мерседесам "рубль сорок" вже не менше 20 років, і це позначається на їхньому стані.

Тим не менш, гідні екземпляри легендарних стосорокових ще їздять нашими дорогами. Що робить їх автомобілями класу люкс і дарує відчуття комфорту, високу маневреність та почуття безпеки?

  • Підвіска з відмінними інженерними рішеннями, яка прикрашає нерівності
  • Потужний двигун
  • Вільний та зручний салон, як для водія, так і для пасажирів
  • Електрифікація багатьох елементів
  • Неперевершена шумоізоляція завдяки подвійниму склу
  • Подушки безпеки

Так, німці не заощадили, і цей розкішний представник S-класу став еталоном машин представницької категорії та поставив високу планку. Він коштував свої гроші. І його обслуговування досі недешеве, навіть якщо вам дістався цілком пристойний "кабанчик".

 

Проблемні місця Мерседеса W 140: передній підрамник

З часу створення модифікації W 140 минуло чимало років, тому більшість таких мерседесів мають великий пробіг. Незважаючи на це, від автомобілів S-Класу очікується, що вони будуть дуже м'якими навіть на поганій дорозі. Але іноді власники стосорокових скаржаться на дивну жорсткість підвіски, з якою вони нічого не можуть зробити: якщо великі перешкоди машина проїжджає плавно, то на дрібних нерівностях помітно відчуваються вібрації кузова, що нагадують пральні машини. Це, звичайно ж, дратує і навіть призводить до розчарування, адже ви ж у Мерседесі!

Однією з причин цієї проблеми можуть бути пошкоджені сайлент-блоки переднього підрамника. Сам передній підрамник – слабке місце W140. Він банально може згнити, через що двигун опускається. Це можна виявити, зазирнувши в арку при вивернутих колесах.

А стан сайлентблоків зовні перевірити не вдасться. Щоб до них дістатися, підрамник потрібно зняти, а сайлентблоки випресувати. Причому для цього потрібні спеціальні інструменти. Часто виявляється, що стан передніх сайлентів гірший за задні. Тим не менш, автомайстри радять одночасно міняти усі сайлентблоки. Ціна ж їх сягає 25 тисяч гривень.

Інша причина вібрацій на нерівностях доріг - пружини і амортизатори, що віджили своє. Причому щоб домогтися м'якості їх доведеться міняти на оригінал, адже запчастини від сторонніх виробників ситуацію не покращують. А це дуже дорого.

Ще одна неочевидна причина – пошкодження пружних елементів подушок підрамника. Тут також вибір не великий: оригінальні або від Meyle. Їх вартість сотні у.о., та ще й перебувають у вічному дефіциті.

 

Поліуретанові сайлентблоки для Mercedes-Benz W140 від ПоліПро

Найчастіше власники різних модифікацій W 140 купили їх вже уживаними за відносно невеликі гроші. Тому дорогий ремонт за допомогою оригінальних запчастин стає накладним для їхнього бюджету. Чи можна досягти м'якості підвіски, властивої цій машині мрії, і при цьому заощадити?

Так, якщо замість оригінальних сайлентблоків встановити поліуретанові. Український виробник запчастин з поліуретану "ПоліПро" вже понад 10 років виробляє точні копії оригінальних запчастин, які не поступаються їм по якісті та довговічності, але в кілька разів дешевші. Також ми пропонуємо послуги з реставрації вузлів, які потрібно міняти повністю.

Компанія "ПоліПро" використовує 4-х компонентний поліуретан від надійного постачальника та відпрацьовані технології з'єднання поліуретанової та металевої частини сайлентблоку. У нас великий досвід виготовлення та реставрації поліуретанових запчастин для всіх марок авто, у тому числі є відлиті форми для Mercedes W 140 з об'ємами двигунів 4, 5 та 6 л. На всю продукцію, як нову, і відреставровану, надається письмова гарантія терміном 1 рік без урахування пробігу.