telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
Блог /

Категорії блогу

Блог Чому виробники автомобілів не переходять на поліуретанові сайлентблоки?

Коли винайшли перші лампи розжарювання, вони вийшли "невигідними" - могли працювати роками, не перегоряючи. Наприклад, одна з перших лампочок досі світиться у містечку Лівермор у Каліфорнії. Так-так, вже понад 100 років! Тому вона потрапила до книги рекордів Гіннесса.

Але чи потрібні виробникам такі "вічні" товари? Зрозуміло, що коли ринок насититься їхньою продукцією, продажі впадуть, і виробництво доведеться зупиняти. Вочевидь, що довговічні товари невигідні сучасної комерційної системі.

З цієї причини деякі технології не прижилися і в автосвіті. Багато людей хотіли б роками користуватися своїм улюбленим автомобілем, до якого вони звикли та вклали у нього багато сил. Але якщо всі машини виявляться безсмертним, автопром стане.

Це одна з головних причин, чому у підвісці використовується гума, а виробники не переходять на поліуретанові сайлентблоки. Ресурсів гуми вистачає на гарантійний термін експлуатації автомобіля, але далі вона потребує регулярної заміни. У цьому стан гуми впливає і термін виходу з експлуатації інших вузлів. Тому в підвіску гоночних машин гума не йде, а застосовується поліуретан або інші "довгограючі" полімери.

Є й інші причини, чому не просто застосовувати поліуретан:

  • при масовому автовиробництві потреба в поліуретанових запчастинах буде дуже складно задовольнити, тому що терміни виготовлення втулок і сайлентблоків з поліуретану в кілька десятків разів більші, ніж розхідників з гуми;
  • робота з поліуретаном потребує складніших професійних навичок, ніж з гумою, тому мало хто захоче ускладнювати собі життя;
  • собівартість сировини виготовлення запчастин з гуми нижче, ніж поліуретану. Це разом із витратами часу та підвищеними вимогами до працівників вплине на економічні показники виробництва автомобіля.

Тим не менш, поліуретан давно і успішно застосовується для тюнінгу вимогливими автолюбителями. Поліуретанові сайлентблоки завдяки міцності та довговічності цього еластомеру знижують необхідність частої заміни запчастин і дають передбачуваний в управлінні автомобіль, який витримує навіть погані дороги.

Вибираємо новий сайлентблок: гума чи поліуретан?

Що ви знайдете, перейшовши з гуми на поліуретану? Довговічні та якісні сайлентблоки, якщо, звичайно, ви вибрали надійного виробника. Крім цього, ви отримуєте низку переваг:

  • стабільну та безпечну роботу підвіски в умовах, м'яко скажімо, неідеальних доріг;
  • економію часу та коштів, тому що вже немає потреби змінювати гумові деталі через кожні 10-20 тисяч км пробігу;
  • зменшення зносу шин та металевих конструкцій завдяки відсутності люфтів та стабільній роботі поліуретану в широкому діапазоні температур;
  • зменшення кількості сміття, яке піде на смітник, адже відпрацьовані запчастини рідко потрапляють на переробку;
  • внесок у економіку своєї країни.

Порівняно з великими автокорпораціями, виробники поліуретанових деталей є маленькими компаніями, навіть якщо вони завоювали хорошу репутацію і присутні на ринку не один рік. Але вони не бояться конкуренції. Підтримуючи місцевого невеликого виробника замість того, щоб купити китайську запчастину, ви ламаєте глобальну систему споживання та розвиваєте свій регіон.

Зателефонуйте або напишіть нам, щоб дізнатися більше про переваги поліуретанової підвіски від компанії "Полі Про" та терміни гарантії.