Вихід з ладу подушки двигуна відразу позначається на якості та комфорті їзди, адже саме ця опора – подушка двигуна – гасить коливання двигуна в процесі його роботи. А ще не дозволяє двигуну зміщуватися щодо кузова.
Вона працює за тим же принципом, що сайлентблоки в важелі підвіски, тому тут важливі характеристики пружного елемента: міцність на розрив і скручування. Тому при необхідності ремонту цього вузла в автомобілях Ніссан Прімера, Фольксваген Пассат, Деу Ланос, Ауді, Мазда, Шкода, Хонда багато хто вирішує
купити подушки двигуна з поліуретану.
Компанія "ПоліПро" пропонує поліуретанові подушки двигуна на Ланос, Mazda, Honda, Nissan та інші, а саме:
Гідравлічна подушка двигуна чи поліуретанова?
Гідравлічні подушки двигуна мають більш удосконалену конструкцію та краще підлаштовуються під технічні особливості двигуна порівняно з гумометалевими. Але наскільки довговічними є такі вироби в умовах наших доріг? Гідравлічна частина подушки рідко страждає від фізичного зношування. Зазвичай першою ушкоджується гумова частина, втрачаючи згодом пружність через поступове відшарування від металу, тріщин та мікророзривів.
Альтернативою гідромеханічним подушкам можуть стати подушки з поліуретану. Міцність цього еластомеру в 4-5 разів вища, ніж у гуми, а жорсткість можлива така сама, 65А по Шору. Подушки з поліуретану витримують великі навантаження, перепади температур, стійкі до дії активних хімічних речовин.
У "Поліпро" не лише виготовляють нові подушки двигуна, а й реставрують рідні. Це дозволяє заощадити кошти та час на пошуки оригінальних запчастин.
Щоб уточнити умови реконструкції старої деталі, зателефонуйте менеджеру за телефонами, вказаними у шапці сайту.
На всі вироби як нові, так і відновлені діє гарантія 1 рік.