telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
Блог /

Категорії блогу

Блог Чи всі поліуретанові сайлентблоки та втулки скриплять?

Гумові сайлентблоки та втулки починають скрипіти, коли зносилася гума. Так, якщо неприємно скриплять сайлентблоки у ВАЗ 2101-2107, найчастіше причина у тому, що збільшився зазор між гумою та металом. А чому скриплять поліуретанові сайлентблоки та втулки, навіть якщо нові?

Тому є 2 причини:

  • якщо поліуретанова вставка не вварена, а запресована, то можливе прокручування;
  • якщо поліуретанова втулка встановлена без достатньої кількості мастила.

Обговоримо ці моменти докладніше.

 

Коли скриплять поліуретанові сайлентблоки?

Дуже часто відгуки про скрип поліуретанових сайлентблоків йдуть у виробників, які роблять окремо втулку і окремо поліуретан, і потім запресовують.

У сайлентблок поліуретанова вставка повинна працювати на скручування. Для цього вона не повинна прокручуватися і тертися об обойму. Інакше - скриплять сайлентблоки задньої балки, наприклад. Як цього уникнути? Єдиний надійний варіант – її жорстко вварити у зовнішню та внутрішню обойму сайлентблоку.

Саме так роблять у компанії «ПоліПро», адже наша мета - точно повторити оригінал, щоб користуватися деталями від цього виробника було так само надійно і комфортно, як оригінальними. Тому ми не експериментуємо з конструкцією сайлентблока, не намагаємося імітувати деталь, а скрупульозно відтворюємо її. Усі металеві частини у сайлентблоках від «ПоліПро» не запресовані, а вварені, і вузол працює так, як це було задумано виробником авто. Тому наші сайлентблоки не відшаровуються, у тому числі і на морозі, і не скриплять.

Чому поліуретанові втулки стабілізатора скриплять?

Другий важливий момент: є думка, що для втулки стабілізатора мастило не потрібне, оскільки це зменшує зчеплення поліуретану з металевою поверхнею і притягує бруд, який у свою чергу прискорює зношування. Але будь-якому механізму, що обертається і рухається, потрібна мастило. Якщо воно відсутнє або його недостатньо, виникає тертя поверхонь, яке і призводить до того, що поліуретанові втулки стабілізатора скриплять і передчасно зношуються.

Якщо йдеться про втулки стабілізатора, то стабілізатор не повинен зміщуватися вздовж і поперек, але повинен прокручуватися. Втулка покликана давати певний рівень свободи торсіонним рухам стабілізатора, тому мастило в цьому вузлі просто необхідне!

Заводські оригінальні втулки стабілізатора як мастило покриті тальком. У разі невеликого виробництва наносити тальк на готові вироби дещо проблематично.

Але для вирішення цієї проблеми достатньо перед встановленням поліуретанової втулки рясно змастити її відповідним мастилом:

  • силіконом,
  • літолом,
  • солідолом.

На відміну від гумових втулок, для яких вибір мастил обмежений, тому що нафтохімія може руйнувати структуру гуми, поліуретанові деталі значно інертніші і стійкіші до дії агресивних речовин. Тому мастило не зашкодить цьому вузлу, а навпаки додатково захищатиме його від попадання бруду і запобігатиме сухому тертю. Завдяки змащуванню не буде скрипів та хрустів, а термін життя втулки триватиме довше.

 

Отже, не всі поліуретанові сайлентблоки та втулки скриплять. Якщо виробник враховує механічні властивості матеріалів, деталі з поліуретану служать надійно і довго, роблячи їзду комфортною.