telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
Блог /

Категорії блогу

Блог Mitsubishi Lancer IX. Поліуретанова передня та задня підвіска від ПоліПро

Хоча Mitsubishi Lancer IX заполонили наші дороги із середини нульових, а найновіші екземпляри присутні на наших дорогах вже не менше 10 років, популярність їх не падає. Адже навіть після того, як у 2007 році в Японії лансер 9-го покоління зняли з виробництва, трохи пізніше його відродили, додавши до назви приставку Classic.

Треба сказати, що дорестайлінгова модель виявилася більш популярною, причому безпроблемні автомобілі цієї марки зустрічаються все рідше, що пояснюється їх віком. Чому ж Мітсубісі Лансер 9 досі цікавий? Адже їх розробили ще наприкінці минулого століття, хоч і почали продавати у нас із 2003 року.

 


Переваги Mitsubishi Lancer IX

Цей компактний седан, можна сказати, підходить на всі випадки життя – і для міста, і для траси, для молоді та сімей з дітьми. Це бюджетніший варіант, ніж його японські аналоги з такими ж можливостями. Мітсубісі Лансер 9 – гарний зовнішньо і сучасний на вигляд автомобіль. Салон навіть можна назвати дизайнерським. Хоч усередині салону недорогий пластик, він цілком приємний, не жорсткий і не м'який, за якістю перевершує корейців та китайців.

Істотним плюсом цієї моделі є відмінні як для маленького седана дзеркала, які дають гарний огляд та залишають мало мертвих зон.

Але чому обирають японців насамперед? Через їх надійність, щоб не гаяти час на часте обслуговування і не витрачатися на ремонти. З цим авто так і є: у нього прогнозований двигун, і під капот можна часто не заглядати. Підвіска теж неймовірно надійна: спереду – класичні стійки Макферсон, ззаду – багатоважіль. Вона досить жорстка і чудово чинить опір нашим дорогам. При цьому збалансована і добре керована завдяки чому автомобіль відмінно тримає траєкторію на будь-яких поворотах. У своєму оригінальному стані підвіска може відходити без будь-яких втручань понад 100 тис. км. Рульова рейка також надійна.

Але не все так ідеально і тим більше не вічне. Насправді Mitsubishi Lancer IX – дорога в обслуговуванні для свого класу, а вартість оригінальних запчастин для нього дуже висока.

Які ще має недоліки?

Недоліки Mitsubishi Lancer IX

Кожна модель машин має свої хронічні хвороби. Як і у всіх японців, у ланцера погана шумоізоляція. Мотор чутно сильно, особливо якщо доводиться газувати.

Мабуть, перша із суттєвих проблем цієї моделі – це швидка корозія кузова. Навіть подряпина на кузові може зацвісти іржею, особливо на дорогах, посипаних реактивами. А після потрапляння в ДТП та ремонту з'являються горби на фарбі та ржаві павутинки. Також гниють задні арки, низ дверей, швидко гниє стакан під капотом. Але з його переварюванням немає особливих проблем, тому що VIN номер на ньому не вибитий. Від корозії страждає навіть замок багажника. І якщо ви постійно відкриваєте його з салону, то замок може окислитися і перестати відкриватися ключем зовні.

Ще один косяк часто зустрічається у екземплярів з мотором 1,6 л: при пробігу понад 130-150 тис. км він починає жерти масло, оскільки залягають поршневі кільця. У такому разі потрібна повна перебирання двигуна. Також може знадобитися перебрати дросельний вузол, якщо починає плавати оберти холостого ходу.

Також може зіпсувати нерви деформація передніх гальмівних дисків, через що вони починають нещадно бити у кермо. Задня опора двигуна втомлюється та деформується після пробігу 100 тис. км, обов'язково перевіряйте її стан. Ремінь ГРМ слід міняти кожні 90 тис. км пробігу.

У Лансера тупуватий автомат, який не дасть двигуну розкритися на повну силу, але це досить бюджетний автомобіль, не варто від нього багато чого очікувати. Тому для міста автомат – це гарний варіант, але для траси краще вибирати машину на механіці, вони динамічніші.

Поліуретанова підвіска для Mitsubishi Lancer IX від ПоліПро.

 

Український виробник деталей з поліуретану "ПоліПро" пропонує весь комплект запчастин на підвіску Мітсубісі Лансер 9, які відтворюють властивості оригінальних деталей, а за ціною набагато дешевші.

Поліуретан як пружний матеріал добре вписується в концепцію роботи підвіски Mitsubishi - він дуже міцний на розрив, зносостійкий і не боїться агресивних хімікатів. А твердості можна досягти такої ж, як у гуми, тому поліуретан у підвісці не робить її жорсткішою.

Крім того, ми робимо реставрацію оригінальних деталей, наприклад, подушки двигуна, що дозволяє суттєво заощадити на покупці оригінальних запчастин.

Ми впевнені як поліуретанові сайлентблоки, втулки та інші деталі від Полі Про, тому надаємо письмову гарантію терміном на 1 рік (без урахування пробігу) на нові та відреставровані деталі. Більше про пропозиції та умови співпраці з "ПоліПро" можна дізнатися на нашому сайті або в соц. мережах https://www.facebook.com/polyurethane.pro/ https://www.instagram.com/polypro_/?igshid=1ce8mlgg1t7sf .

А насамкінець – маленький лайфхак від досвідчених лансероводів: оскільки задні фари цього авто, як і у Порш Кайєн, кріпляться на саморізах, які легко може викрутити хтось сторонній звичайною чотиригранною викруткою, замініть їх на кріплення з шестигранними головками. Ціліші будуть.