telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
0 грн.
0
Блог Чи всі поліуретанові сайлентблоки та втулки скриплять?

Категорії блогу

Блог Чи всі поліуретанові сайлентблоки та втулки скриплять?

Гумові сайлентблоки та втулки починають скрипіти, коли зносилася гума. Так, якщо неприємно скриплять сайлентблоки у ВАЗ 2101-2107, найчастіше причина у тому, що збільшився зазор між гумою та металом. А чому скриплять поліуретанові сайлентблоки та втулки, навіть якщо нові?

Тому є 2 причини:

  • якщо поліуретанова вставка не вварена, а запресована, то можливе прокручування;
  • якщо поліуретанова втулка встановлена без достатньої кількості мастила.

Обговоримо ці моменти докладніше.

 

Коли скриплять поліуретанові сайлентблоки?

Дуже часто відгуки про скрип поліуретанових сайлентблоків йдуть у виробників, які роблять окремо втулку і окремо поліуретан, і потім запресовують.

У сайлентблок поліуретанова вставка повинна працювати на скручування. Для цього вона не повинна прокручуватися і тертися об обойму. Інакше - скриплять сайлентблоки задньої балки, наприклад. Як цього уникнути? Єдиний надійний варіант – її жорстко вварити у зовнішню та внутрішню обойму сайлентблоку.

Саме так роблять у компанії «ПоліПро», адже наша мета - точно повторити оригінал, щоб користуватися деталями від цього виробника було так само надійно і комфортно, як оригінальними. Тому ми не експериментуємо з конструкцією сайлентблока, не намагаємося імітувати деталь, а скрупульозно відтворюємо її. Усі металеві частини у сайлентблоках від «ПоліПро» не запресовані, а вварені, і вузол працює так, як це було задумано виробником авто. Тому наші сайлентблоки не відшаровуються, у тому числі і на морозі, і не скриплять.

Чому поліуретанові втулки стабілізатора скриплять?

Другий важливий момент: є думка, що для втулки стабілізатора мастило не потрібне, оскільки це зменшує зчеплення поліуретану з металевою поверхнею і притягує бруд, який у свою чергу прискорює зношування. Але будь-якому механізму, що обертається і рухається, потрібна мастило. Якщо воно відсутнє або його недостатньо, виникає тертя поверхонь, яке і призводить до того, що поліуретанові втулки стабілізатора скриплять і передчасно зношуються.

Якщо йдеться про втулки стабілізатора, то стабілізатор не повинен зміщуватися вздовж і поперек, але повинен прокручуватися. Втулка покликана давати певний рівень свободи торсіонним рухам стабілізатора, тому мастило в цьому вузлі просто необхідне!

Заводські оригінальні втулки стабілізатора як мастило покриті тальком. У разі невеликого виробництва наносити тальк на готові вироби дещо проблематично.

Але для вирішення цієї проблеми достатньо перед встановленням поліуретанової втулки рясно змастити її відповідним мастилом:

  • силіконом,
  • літолом,
  • солідолом.

На відміну від гумових втулок, для яких вибір мастил обмежений, тому що нафтохімія може руйнувати структуру гуми, поліуретанові деталі значно інертніші і стійкіші до дії агресивних речовин. Тому мастило не зашкодить цьому вузлу, а навпаки додатково захищатиме його від попадання бруду і запобігатиме сухому тертю. Завдяки змащуванню не буде скрипів та хрустів, а термін життя втулки триватиме довше.

 

Отже, не всі поліуретанові сайлентблоки та втулки скриплять. Якщо виробник враховує механічні властивості матеріалів, деталі з поліуретану служать надійно і довго, роблячи їзду комфортною.