telegram_btn
Зателефонуйте нам +38 099 348 87 54 +38 067 418 87 04 +38 068 242 62 63
Українa, м. Шостка, вул. Прорізна, 20. Магазин "Автопідвіска"
ru en ua
fb insta youtube
0 грн.
0
Блог Чому ми не рекомендуємо робити запресування сайлентблоків своїми руками?

Категорії блогу

Блог Чому ми не рекомендуємо робити запресування сайлентблоків своїми руками?

Якщо в європейських країнах прийнято доручати роботу професіоналам, то у нас, як і раніше, поширена звичка робити все по можливості своїми руками, навіть якщо доводиться попітніти. Наприклад, у вас може виникнути спокуса заощадити трохи грошей і самому зробити запресування поліуретанових сайлентблоків, не маючи преса. Адже в інеті багато відео, де показано, як це зробити.

Чому ми не радимо здійснювати запресування сайлентблоків своїми руками без преса, а радимо звернутися на СТО? Щоб потім не було боляче через зіпсовані поліуретанові запчастини. Одна річ, якщо ви ризикуєте дешевими деталями для представників російського автопрому, наприклад, роблячи запресування сайлентблоків ВАЗ 2107 або ВАЗ 2110, та інша — зіпсувати дорогу деталь, зроблену на замовлення.

Які небезпеки чатують на ваш новенький поліуретановий сайлентблок під час його заміни?

На етапі демонтажу

Тут важливо не деформувати важіль і не зіпсувати його внутрішню поверхню, адже від щільності з'єднання посадкового місця з новим сайлентблоком залежатиме його подальша робота.

Якщо новий сайлентблок без зовнішньої обойми, то при демонтажі старого вузла вам потрібно зберегти зовнішню обойму в важелі і не пошкодити її.

Щоб витягти старий прошарок з гуми або поліуретану, народні умільці спочатку вибивають внутрішню втулку, а потім рекомендують використовувати такі методи:

  • зруйнувати вкладку дрилем і вибити молотком із зубилом;
  • випалити стару гуму;
  • видавити весь сайлентблок за допомогою конструкції зі шпильки або великого болта з гайками, шайбами ​​та "приймачем" зі шматка труби з діаметром, трохи більшим, ніж розмір старого сайлентблока.

Якщо ж сайлентблок із зовнішньою обоймою, то доведеться також пропилити ножівкою по металу зовнішню обойму старого сайлентблока до важеля, а потім її видалити.

Всі ці дії забирають багато сил і часу, вимагають вправності та певного досвіду. За допомогою преса демонтаж старого сайлентблоку проводиться за лічені хвилини з мінімальними зусиллями і без ризику для вузла автомобіля.

Під час підготовки посадкового місця

Посадкове місце, неважливо, або воно під поліуретанову вставку без обойми, або під сайлентблок із зовнішньою обоймою, має бути практично відполірованим: без іржі, бруду, пошкоджень поверхні. В умовах гаража це робиться круглим напилком зсередини та по краю, щоб видалити нерівності та задирки. Якщо це зробити недостатньо якісно, ​​при монтажі нового сайлентблока можна пошкодити його або посадкове місце.

На завершальному етапі: запресування

Якщо діаметр нового сайлентблока відповідає діаметру посадкового місця, поверхні зачищені і є мастило, то фіксація відбудеться надійно, і це забезпечить правильну роботу вузла та знизить його зношування. Тому етап монтажу сайлентблок на посадкове місце дуже важливий.

Особливо важливо при запресуванні відцентрувати систему, щоб уникнути перекосу. Чи можете ви бути впевнені в цьому, використовуючи саморобну конструкцію для продавлювання сайлентблоку? А що, якщо діаметр поліуретанової вставки сайлентблока без зовнішньої обойми трохи більше, і її доведеться вдавлювати за допомогою конусної насадки або поправляти викруткою краї, що застрягли? Ризик зруйнувати нову деталь без можливості її гарантійного обміну зростає.

За допомогою ж преса точність і глибина посадки контролюються краще, а можливість пошкодження мінімальна.

Отже, довірте заміну сайлентблоку професіоналам. Тільки в цьому випадку ви можете бути впевнені, що він прослужить довго та виправдає ваші надії. На нашому виробництві поліуретанових сайлентблоків передбачена також можливість запресування сайлентблоків, і це входить у ціну відновлення вузла. Ви можете надіслати нам важіль, в якому потрібно замінити сайлентблок. Умови дізнайтесь у менеджера.